søndag den 13. juni 2010

Mine lokkeduer, mine brevduer - gratis til dig


Jeg kan huske at der var nogle fine røde fugle af karton på mit barndoms juletræ. De er siden forsvundet og jeg har ikke fundet noget når jeg googler efter dem. Hvis du ved mere end jeg gør om disse fugle, så skriv lige en kommentar, ikk? Så jeg har genopfundet dem fra hukommelsen og givet dem et lille personligt touch. Og nu er de klar til at flyve hjem til dig. Og det er helårsfugle, ikke kun julefugle.

De kan sidde i toppen af en bærbar computer eller de kan sættes på snor og hænges op. De er nemme at lave og kan varieres på utallige måder, som du vil få at se her på bloggen. Leg med og vær sød at linke tilbage til mig.

Værsgo her kan du hente skabelonen som PDF. Jeg printer dem ud på farvet printerpapir.

Instruktion



Du skal bruge:
1 printer
1 skabelon
1 ark papir - meget gerne i en flot farve
1 saks
1 limstift eller dobbeltklæbende tape

1:
Klip faconen ud


2:
Klip revner der hvor der er streger


3:
Fold vingerne igennem revnerne


4:
Fold fuglens hovede


5:
Lim hovedet og kun hovedet


6:
Tada!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar