lørdag den 12. juni 2010

Sommerfest i morgen


I morgen er der sommerfest i min forening og nogle børn er bare ikke ret glade for balloner der pludselig kan sige bang. Så i dag lavede vi guirlander.

I Tigerbutikkerne ( nej, jeg får ikke procenter, men måske skulle de overveje det ;-) ) kan man købe noget lækkert gavepapir med een farve på den ene side og en anden farve på den anden side. Jeg købte to forskellige ruller og havde på den måde 4 festlige farver at gøre godt med og en orange snor.



Vi blev enige om at flagene skulle være 15 cm. høje, så jeg foldede papiret på den korte led 15 cm. oppe og igen og igen. Så tog jeg igen linealen og blyanten og satte små mærker for hver 10. cm forskudt med 5 cm. Se tegningen. Og så klippede vi.



Og fik en hel masse flag, som vi kunne lime på snoren, i skiftende farver og med mellemrum.



I morgen bringer jeg et billede hvor de pynter op til fest. Og så blev det i morgen:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar